Csoportos Kirándulások Londonból!!!

Ha szeretnéd felfedezni Anglia, Skócia és Wales lélegzetelállító tájait, vagy régi álmod, hogy eljuss Párizsba és Amszterdamba, akkor jó helyen jársz, hisz számtalan túránk közül válogathatsz!

Norfolk

Ezen a két napos kiránduláson a Kelet-Angliába, az Északi-tenger parjtára látogatunk el. Egy hajótúra során természetes élőhelyükön találkozhatunk fókákkal, elmegyünk két tengerparti városba, Hunstanton-ba és Cromer-be, egy harmadikban, Great Yarmouth-ban pedig a szállásunk lesz. Alkalmunk lesz betekintést nyerni egy középkori kastélyba és kertjébe, valamint meglátogatjuk Norwich városában a várat és a katedrálist. Több infóért kattints ide.

Szentivánéj Stonehenge köveinél

Erre a fantasztikus fesztiválra minden évben ellátogatunk a nyári napforduló ünnepén, s a kövek között töltjük az év legrövidebb éjszakáját.
Ebből az alkalomból elbontják a szokásos kordonokat a Stonehenge körül, így meg is érinthetjük azokat, s annak varázsát testközelből szívhatjuk magunkba.
Az első napon Wiltshire felé haladva útba ejtjük Windsor-t egy rövid városnézésre és a csodálatos Salisbury Cathedral-hoz is ellátogatunk. A kirándulás részleteit itt találod meg.

Water World - Monkey Forest

A tavaszi szünetben a gyermekekre is gondolunk, így Stoke-on-Trent-ben találtunk is két fantasztikus programot a családosok számára.
Az egyik a Water World, amely egy vízi kalandpark, a másik pedig egy olyan erdő, amelyben szabadon élnek a majmok. Ha többet szeretnél megtudni erről a két napos túráról, kattints ide.

Edinburgh és környéke

Skócia fővárosát, Edinburgh-ot és annak környékén elterülő lélegzetelállító tájat járjuk be ezen a négy napos kiránduláson. Meglátogatjuk a város legfőbb nevezetességeit, de eljutunk olyan csodálatos helyekre is, mint a Wallace Monument, a Stirling Castle, a Falkirk Wheel, a Rosslyn Chapel és az Alnwick Castle. A túra leírását itt találod meg.

Amszterdam - King's Day fesztivál

Minden évben ellátogatunk Amszterdamba a King's Day fesztivál idején. A város ilyenkor teljesen fel van bolydulva, mindenki narancssárgába öltözve ünnepel az utcákon. Természetesen, a buli közben azért lehetőségünk lesz a holland főváros nevezetességeinek meglátogatására is. A 3 napos túra részleteiért kattints ide.

Párizs

Ki ne álmodozott volna már azon, hogy a Fények Városában végigsétál a Champs-Élysées-n a Diadalív felé, megcsodálja a Notre-Dame székesegyház híres vízköpőit, vagy azon, hogy milyen lehet a lélegzetelállító Eiffel-torony tetejéről lenézni erre a gyönyörű városra? Három napos túránk során mindenre választ kapunk és sok ember régi álma válik valóra azután. A kirándulásról bővebben itt olvashatsz.

Amszterdam - Keukenhof tulipánkert

A tulipánok virágzásakor kelünk útra Hollandiába. A három napos kirándulásunk egy hatalmas kertben kezdődik, a főváros mellett elterülő Keukenhof-ban. Amszterdamot bejárva pedig biztosan úgy térünk vissza Londonba, hogy rengeteg mesélni valónk lesz az itthon maradt ismerőseinknek. Sok kaland és felejthetetlen élmény vár minket a biciklik városában. Több infóért kattints ide.

Edinburgh - Loch Ness - Lake District

Ezen a 4 napos kiránduláson a Brit-sziget legszebb tájaira kalauzoljuk el utasainkat. Skócia fővárosán kívül, olyan csodálatos helyekre jutunk el, mint a rejtélyes Loch Ness, a Skót-felföld lélegzetelállító hegyvonulatai és Anglia északnyugati részén elterülő festői tóvidék. A túra részleteit itt találod meg.

Cornwall  - hajókirándulás - a delfinek nyomában

Anglia délnyugati csücskébe kalandozunk ezen a 3 napos túrán. Cornwall az ország egyik legszebb megyéje, híres tengerpartjainak és ámulatba ejtő hegyes-völgyes vidékeinek köszönhetően. A kirándulásunkon ellátogatunk többek közt a csodás Tintagel Castle-be, az Eden Project-be, és Anglia legszebb homokos tengerparttal rendelkező kisvárosaiba. A programban szerepel egy hajókirándulás is, amely során jó eséllyel delfinekkel is találkozhatunk. Kattints ide, ha kíváncsi vagy a részletekre.

Devon - Watermouth

A többi kirándulásunktól eltérően, ezen a hétvégén csak annyit utazunk, hogy elérjük a Watermouth Cove Holiday Parkot, ahol a szállásunk is lesz. A három napot különféle vízi programokkal, napozással, pihenéssel töltjük. Devon megye északi részén található partszakasz, a tenger és a vízi sportok szerelmeseinek maga lesz a mennyország. Ha többet szeretnél megtudni erről a túráról, kattints ide.

Snowdonia

Wales északi részén található Snowdonia, a második legnagyobb nemzeti park Nagy-Britanniában. Itt található az ország összes 900 méternél magasabb hegycsúcsa. Ezen a mesés tájon kirándulunk 3 napot, lélegzetelállító sziklaképződményeket, bámulatos vízeséseket, hegyeket, völgyeket láthatunk, valamint lehetőségünk nyílik egy hegyi vasútról megcsodálni ezt a páratlan vidéket. A túra részleteit itt találod meg.

Isle of Wight

Nagy-Britannia déli részén elhelyezkedő szigetre, a Wight-szigetre kalauzoljuk el utasainkat ezen a három napos túrán, hogy bejárjuk az összes itt található látványosságot és a terület nevezetességeit. Ez a csodálatos kis sziget az Egyesült Királyság legmelegebb és legnaposabb területe. Díjnyertes strandok, érintetlen és látványos tájak, gazdag történelmi örökségek igyekeznek az ide látogató turisták igényeit kielégíteni. A kirándulás részleteiért kattints ide.

Párizs - Disneyland

Sok ember álma, hogy egyszer eljusson Disneyland-be, kortól és nemtől függetlenül. 1992 óta nem kell ehhez elutaznunk távoli földrészekre, hiszen ekkor nyitotta meg kapuit a Párizs melletti hatalmas szórakoztató park. Ezen túránk során az itt található két parkban fogunk eltölteni egy-egy teljes napot. A kirándulásról bővebben itt olvashatsz.

Isle of Skye - A Hegylakó nyomában

A Skót-felföld nyugati felén található Skye-sziget, a Belső-Hebridák szigetcsoportjának legnagyobb tagja. Skócia legszebb tájain túrázunk, hegyet mászunk, gyönyörű vízesések és lélegzetelállító sziklaalakzatok szegélyezik utunkat. Kirándulásunkat a világhírű Talisker whiskeylepárló látogatásával szinesítjük. A 4 napos túra részleteit itt találod meg.

Oxford - Cotswolds

Ezen a 3 napos kiránduláson Cotswolds mesés falvait bejárva hagyjunk magunk mögött a főváros zaját. Bibury, Bourton-on-the-Water és Burford páratlan hangulatú utcáin sétálva kapcsolódunk ki és megtekintjük a híres Gloucester katedrálist is. Lehetőségünk lesz egy gyalogtúra alkalmával eljutni a Temze forrásához, valamint ellátogatunk Oxford egyetemi városába is. Kattints ide, ha kíváncsi vagy a részletekre.

Lake District

Az Északnyugat-Angliában, Cumbria megyében található Tóvidék az ország egyik legkedveltebb kiránduló- és pihenőhelye, mely gyönyörű környezetben fekvő, festői, vadregényes tó- és hegyvidékéről nevezetes. 3 napos túránk alatt a Lake District Nemzeti Park legszebb hegyeit másszuk meg, csodálatos vízesések mellett haladunk el, valamint lehetőségünk lesz gőzhajóra szállni az Ullswater-ben, vagy csónakázni egyet Keswick-nél. Ha többet szeretnél megtudni erről a kirándulásról, kattints ide.

Oxford - Blenheim Palace

Ezen a két napos túrán Oxfordshire-be látogatunk, hogy bebarangoljuk Oxford egyetemi városát és a Woodstock-ban található Blenheim Palace-t, amely egy hatalmas kastély a XVIII. századból. Az itt született Sir Winston Churchill életéről szóló állandó kiállítás is látható ebben a gyönyörű palotában. Kirándulásunk során ellátogatunk egy szép kis faluba, Burford-ba is. A túra részleteit itt találod meg.

Oldal: TÖBB NAPOS TÚRÁINK
Csoportos Kirándulások Londonból!!! - © 2008 - 2024 - londontura.hupont.hu

Az ingyenes honlapkészítés azt jelenti, hogy Ön készíti el a honlapját! Ingyen adjunk: Ingyen Honlap!